Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Sa oled siin

Algasid ettevalmistused mobiilsete töökohtade loomiseks kiirabile

Kiirabiteenuse dokumenteerimine toimub riigis ühesuguse standardse vormi kohaselt, kuid see on seni paberkandjal ja eraldi digitaalsest e-tervise infosüsteemist. Et kogu kiirabiteenuse info oleks elektrooniline, usaldusväärne ning oleks liidestatud e-tervise infosüsteemiga, on vajalik digitaliseerida ja juurutada uus kiirabikaart – e-kiirabikaart.

E-kiirabikaart on kiirabibrigaadi töövahend, mille abil sisestatakse/kogutakse andmeid iga kiirabijuhtumi kohta – nii konkreetse abivajaja terviseandmeid, talle kiirabi käigus osutatud tervishoiuteenuse andmeid, andmed kiirabikutse põhjustanud sündmuse kohta jmt.

Kui e-kiirabikaart on liidestatud patsiendi aegkriitiliste terviseandmete päringumooduliga, siis selle kaudu saab kiirabibrigaad kasutada e-tervise infosüsteemis patsiendi kohta olemasolevaid olulisi terviseandmeid.

E-tervise infosüsteemiga liidestamiseks vajaliku keskkonna loomiseks ja sellega seotud andmetöötluse tagamiseks on käimas eraldi e-tervise projekt, mille tulemusena minnakse kiirabis üle elektroonilisele (paberivabale) asjaajamisele. See omakorda võimaldab kiiremat ja usaldusväärsemat kiirabiandmete töötlemist ning seda kõike parema ja kiirema abi kättesaadavuse tagamiseks.

E-kiirabikaardi hange peaks vajalike testimiste ja personali koolituste järgselt lõppema tuleva aasta lõpul ning rakenduma kiirabi igapäevaseks tööks 2013. aasta I kvartali jooksul.